1402-11-14 07:52
533
0
88641
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان:

۲۲ بهمن رزمایش اقتدار نظام و انتخابات عملیات اصلی است

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان گفت: راهپیمایی ۲۲ بهمن رزمایش اقتدار انقلاب اسلامی است و برگزاری انتخابات به منزله عملیات اصلی این اقتدار است.

گلستان ما- هادی علمدار؛ حجت‌الاسلام محمد زمان قربانی با تبریک ایام‌الله دهه فجر گفت: با وجود دشمنی‌های دشمنان و جنگ ترکیبی سال قبل که دشمن تصور می‌کرد انقلاب اسلامی ۲۲بهمن ۱۴۰۲ را نخواهد دید مردم خود را برای جشن انقلاب اسلامی آماده می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه هر کسی تیری به سمت انقلاب اسلامی انداخت آواره شد، گفت: دشمنان انقلاب خوراک مار و مور شدند و به زباله‌دان تاریخ پیوستند و انقلاب روز به روز به قله نزدیک می‌شود.

* اجرای ۶ هزار برنامه دهه فجر در گلستان

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان در خصوص برنامه‌های دهه فجر گفت: بالغ بر ۶ هزار برنامه در این ایام تدارک دیده‌ایم که در قالب افتتاح و کلنگ‌زنی پروزه‌های عمرانی، برنامه‌های فرهنگی محله محور، مسجد محور و… است.

* شنیده شدن شعارهای انقلاب از حلقوم مردم جهان

قربانی با توجه به تاتیرگذاری شعارهای انقلاب اسلامی اظهار کرد: امروز شعارهای جمهوری اسلامی را مردم دنیا فریاد می‌زنند امروز مردم دنیا و حتی آنان که کشورهای‌شان از جبهه کفر حمایت می‌کنند دفاع از مظلوم در مقابل با ظلم و ظالم را فریاد می‌زنند اینها همه جزو دستاوردهای انقلاب اسلامی است که به برکت امام راحل و خون شهدا و حمایت مردم انجام شده است.

* راز ماندگاری انقلاب اسلامی

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان ادامه داد: انقلاب اسلامی با حمایت مردمی همراه بوده برای همین ماندگار شد انقلاب اسلامی از ابتدا با مردم شکل گرفت و ادامه یافت و در این مدت هر جا نیاز بود مردم در صحنه حاضر شدند.

* عزت بعد انقلاب جایگزین ذلت قبل

قربانی در پاسخ به سوال تفاوت وضعیت کشور قبل و بعد انقلاب گفت: کشور ما قبل از انقلاب اسلامی در نیازهای معمولی محتاج به خارج از کشور و صرفا یک وارد کننده محض بود.

وی با اشاره به اینکه از حضور پزشکان خارجی تا وابستگی نظامی و صنعتی همه باعث عقب‌ماندگی کشور بود، ادامه داد: بعد از انقلاب از جایگاه ذلیلانه به جایگاه عزتمندانه در عرصه بین‌المللی رسیدم.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان افزود: پیشرفت علمی و صنایع نظامی و پزشکی قابل قیاس با دوران قبل از انقلاب نیست و این همه به برکت جمهوری اسلامی بوده است و امیدواریم زودتر به قله نهایی دست پیدا کنیم.

* تلاش بی‌نتیجه دشمنان در ایجاد فتنه

قربانی در ادامه به این سوال که حضور در انتخابات چه تاتیری دارد، اظهار کرد: دشمن امروز تمام توان خود را روی معیشت مردم قرار داده است تا مانع حضور آنها در انتخابات شود.

وی با بیان اینکه البته این توطئه‌ها مختص امروز نیست، تصریح کرد: از همان ابتدا که انقلاب اسلامی به پیروزی رسید تمام جبهه کفر پشت هم در آمدند و اتفاقا این یکپارچگی جببه کفرنشان دهنده تاثیرگذاری انقلاب اسلامی بوده است.

* عملیات انتخابات بعد از رزمایش ۲۲ بهمن

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان گفت: با وجودی که همیشه در ایام انتخابات این فشارها مضاعف می‌شود ولی مردم آگاه و انقلابی و بصیر حضور گسترده‌تری در صحنه داشتند.

قربانی؛ راهپیمایی ۲۲ بهمن را رزمایش انقلاب اسلامی خواند و گفت: ۲۲ بهمن رزمایش اقتدار نظام و انتخابات عملیات اصلی آن است.

انتهای خبر

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.